3/11/2016

Monthly throwback #2

(English version online :))
Ahojte :)

Síce trošku oneskorene (lepšie neskôr ako nikdy :D), Vám prinášam mesačné zhrnutie fotiek za mesiaca február. Nechcem sa vyhovárať, no odkedy začala škola, mám omnoho menej času ako inokedy, čo sa článkov či fotiek týka, nakoľko sú dni keď som v škole od rána do večera :/. Ani ja z toho nie som moc nadšená, nakoľko by som sa radšej venovala fotkám, no treba si vedieť určiť priority, a pre mňa je momentálne prioritou škola a dobré výsledky, tak dúfam že mi odpustíte :). Čoskoro budem mať prázdniny, tak sa môžete tešiť na fotky a článok z Prahy ♥.
Zatiaľ sa majte pekne.



°°°°°°°°°

Hello :)

 Although a bit late (better late than never: D), I bring you a monthly summary of the photos as of February. I do not want to make excuses, but since school started, I have much less time than ever what articles or photos concerned, because there are days when I was in school from morning to evening: /. Neither of which I am not too happy, because I would rather work with photos, but you should be able to identify priorities, and for me it is currently prioritizing school and good results, so I hope you will forgive me :). Soon I will have holidays, so you can enjoy the pictures and article from Prague ♥.

Meanwhile, keep nicely.

(raňajky | emoji vankúšik |obed)
(breakfast | emoji pillow | lunch)


(západ slnka | veľký hrnček kávy | kocúrik | valentínska bonboniera)
(sunset | the big cup of coffee | tomcat | Valentine´s chocolate)

(príprava milánskej omáčky | príprave večere | večera | ferrero colection)
(preparing Milan sauce | preparing dinner | dinner | ferrero colection)

(20:40 nočná Bratislava | nový album Simple Plan ♥ | 19:40 stále v skole | emoji vankúš)
(20:40 night Bratislava | new Simple Plan album ♥ | 19:40 still in the school | emoji pillow)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Menovky