4/03/2016

Prague - photo trip

( English version coming soon :)) 

 Ahooj!
A máme to tu! Článok na ktorý som sa tešila už od januára, keď som si kúpila lístky na Simple Plan a spravila rezerváciu v hoteli. Od toho dňa som odškrtávala dni v kalendári až kým nenastal deň D.

 Medzitým už začal letný semester, takže po úspešnom skúškovom a užívaní voľna som si opäť musela zvykať na vstávanie, na čas stávený v škole od rána do večera a samozrejme robenie zadaní z týždňa na týždeň, odovzdávať ich na čas a čo najsprávnejšie. Veď to poznáte. :)



 Po menších komplikáciách s rezerváciou v hotely, pár vybavovačkách a telefonátoch sa dalo všetko do poriadku a my sme už 4.3. ráno 7:15 sedeli v autobuse od Student Agency smerom do Prahy.

 Cesta trvala 4hodiny, s jednou zastávkou v Brne, kde sme zobrali ďalších cestujúcich a fičali ďalej do Prahy. Cestu sme si krátili počúvaním hudby, jedením a pozeraním filmu na obrazovkách v autobuse. Do Prahy sme dorazili podľa plánu okolo pol dvanástej. Ako prvé sme sa išli napapať a potom sme sa metrom a všeobecne MHD-čkou previezli k hotelu.


 Ubytovali sme sa, vybalili veci a spolu so statívom a foťákom sme vyrazili preskúmať mesto. Do centra sme sa dostali v priebehu dvadsiatich minút električkou a nakoľko sme nemali naplánovanú žiadnu trasu, vybrali sme sa smerom, ktorým nás nohy niesli. Prešli sme sa popri Prašnej bráne odtiaľ na Staromestské námestie kde bolo, ako vždy, množstvo turistov. Z námestia sme vyrazili uličkami smerom ku Karlovmu mostu. Keď sme prešli cez most, pomaly sme sa začali obzerať po reštauráciách, či možných fast food-och, nakoľko sa ozvali naše žalúdky :D. V neskorých hodinách sme sa napapaný vrátili na hotel a zaspali ako bábätká.





 Na druhý deň ráno sme si po raňajkách naplánovali trasu a miesta, ktoré sme chceli navštíviť a keďže bolo relatívne pekne, statív sme pre zmenu nechali na izbe. Našou prvou zastávkou bolo okolie hradu, kde sme mali možnosť vidieť nádherný, dych vyrážajúci Chrám svätého Víta. Dokázala by som pri ňom zostať hodiny, nakoľko to je typ stavieb, ktorý ma neskutočne fascinuje. Od chrámu sme prešli metrom a rôznymi uličkami opäť ku Karlovmu mostu, ktorý sme síce už raz prešli ale to bola tma :D. Presunuli sme sa na Staromestské námestie, kde sme opäť mali Pražský orloj, kostol Matky Božej pred Týnom, a všeobecne historické jadro veľkomesta.







 5.3.2016, 19:30, čas keď sme stáli v obrovskej rade pred Malou športovou halou a čakali, kedy sa dostaneme dovnútra. Tesne pred ôsmou hodinou sme v šatni odložili kabáty a postavili sa do davu pred pódiom. Celá natešená, s iskričkami šťastia v očiach a úsmevom od ucha k uchu som čakala kedy to celé vypukne. Na pódiu vystúpili dve predkapeli, The Bottom Line a Ghost Town.
 Po hodine a pól nastal čas, na ktorý čakali všetci ľudia v sále, keď na pódium vkročili Simple Plan a celý koncert odštartovali s pesničkou z nového albumu Opinion Overload. Celý dav ľudí bol v pohybe, všetci sme skákali v rytme pesničiek a spievali text piesní. Bola som ako v siedmom nebi a šťastná ako malé decko, ktoré dostane novú hračku na Vianoce. Skrátka boli to pre mňa druhé Vianoce. Odohrali 19 pesničiek z rôznych albumov, proste to bol mix z každého rožka troška. Musím povedať, že tá atmosféra bola neskutočná, ešte aj teraz mám zimomriavky keď si na to spomeniem. Nedá sa to ani zďaleka porovnať s koncertom z roku 2011.
 Niečo pred polnocou sme sa vrátili späť na hotel, kde ešte stále pretrvávala dobrá nálada z koncertu, no napokon zvíťazila únava z celého dňa. (Setlist a fotky z koncertu si môžete pozrieť tu)

 Nedeľa bola náš posledný deň v Prahe, ráno sme sa naraňajkovali, pobalili si kufre a vyrazili na obed a následne na autobus, späť do Bratislavy sme dorazili o štvrť na deväť, opäť podľa plánu.
 Z celého výletu som mala neskutočnú radosť, trošku som vypla, oddýchla si od školy, vypočula si naživo pesničky od mojej obľúbenej kapely opäť po 4 a pól roku a už teraz sa teším na ich ďalšie koncerty, ktoré sa uskutočnia (dúfam že čoskoro) v okolí.
 Majte sa pekne :)

Boli ste už niekedy v Prahe? Akých koncertov ste sa zúčastnili? 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Menovky