6/07/2016

Canon workshop #2

Ahojte :)

Presne o dva týždne oficiálne začne leto, tak pevne verím, že počasie sa umúdri a bude viac pripomínať letné a nie pobláznené aprílové počasie. Je totižto dosť nepríjemné ísť na skúšku v letných šatách, lebo ráno je krásnych 26°C a poobede moknúť v prívalových dažďoch, keď naprší v priebehu tridsiatich minút neskutočné množstvo vody a samozrejme sa ochladí o 10°C :(.


Ešte stále mám pred sebou zopár skúšok a nemám moc času na úpravu tých nových, tak ma napadlo, že by som sa s vami podelila aspoň o fotky, ktoré som ulovila na druhom Canon workshope. Nakoľko každý workshop prebieha úplne rovnako, nebudem Vám znovu opisovať jeho priebeh,  keďže si ho môžete prečítať tu. :D Jediné čím sa líšil tento workshop od toho predošlého bol ten, že som bola viac akčná a podarilo sa mi uloviť omnoho viac fotiek. :D

Priznávam, že nie s každou úpravou, čo sa týka fotky som úplne spokojná, a možno ich v budúcnosti nahradia lepšie a krajšie upravené verzie, jeden nikdy nevie. :D V každom prípade sa zatiaľ budete musieť uspokojiť s touto verziou :D

Dúfam, že sa fotky budú páčiť. :)



4 komentáre:

Menovky