6/02/2016

Monthly throwback #5

Máj lásky čas.

Tak sa hovorí piatemu mesiacu v roku, ktorý už máme za sebou. Z môjho pohľadu plynuli májové dni ako voda, ani sa mi nechce veriť, že tu máme jún.

Jedným z dôvodov, prečo uplynulý mesiac ubehol tak rýchlo bol záver semestra, kompletizácia zadaní a v neposlednom rade zápočty. Posledný, teda 13. týždeň semestra, som mala dve skúšky, ktoré som našťastie absolvovala úspešne, z čoho som mala veľkú radosť. :)


Aby som nezabudla, začiatkom mája som bola aj u očnej, nakoľko som si počas semestra všimla, že prednášky na plátne vidím z väčšej diaľky už rozmazane, chcela som zistiť nakoľko to je vážne.
K očnej som bola objednaná na 11-tu hodinu, a keďže nerada meškám k Auparku som dorazila o 15 minút skôr. Ani zďaleka nebolo dobré počasie, silno fúkal vietor, ktorý bol pomerne chladný a taktiež poprchalo. Už keď som vystúpila z autobusu som videla, že niečo nie je v poriadku, každý vchod do nákupného centra, vrátane Aupark tower-u (kde som mala ísť k očnej), bol totižto zavretý a ohraničený červeno-bielou páskou. Vďaka sociálnym sietiam, som zistila, že nejaký blázon nahlásil krátko pred 9 bombu v Auparku, bohužiaľ zabudol zmieniť v ktorom, tak pre bezpečnosť uzavreli všetky na Slovensku. Našťastie sa vyšetrovateľom podarilo prehľadať priestory bratislavského Auparku do dvoch hodín a krátko po 11-tej už ľudia mohli dnu. :)
Vyšetrenie trvalo približne polhodinku a doktorka mi predpísala umelé slzy a pre istotu aj okuliare, ktoré ale nemusím nosiť stále, iba na prednášky čo ma mimoriadne potešilo. :)

(raňajky | Ferrari pri škole | detail | diár)
(zažltnuté polia | keď vám čakanie u učnej príjemní pieseň od obľúbenej kapely | raňajky | na cestách )

(snapchat | foťáčik má nové očko | cica | citrónová limča)

(začiatok skúškového | oslavovali sme | pri príprave na skúšku farby nesmú chýbať | keď snapchat registruje lampu ako tvár :D)

Majte sa pekne, teším sa na Vás pri ďalšom článku :)

Aký bol Váš mesiac máj? Nosíte okuliare?

1 komentár:

  1. to si mu pekne ocko kupila :)
    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

Menovky