1/28/2017

Throwback through 2016

Ahojte 😊

Kedysi, keď ešte nebola táto dnešná doba tak zdigitalizovaná ako je dnes, sme si fotografie vyvolávali a s radosťou sme sa k nim vracali, a vždy nám vyčarili úsmev na tvári jednotlivé momentky alebo sme si len jednoducho zaspomínali vďaka nim na staré časy. 
Ruku na srdce, koľkí z Vás si vyvolávajú fotky a zakladajú ešte do fotoalbumov, do skutočných fotoalbumov? Koľkí z Vás si pravidelne, alebo raz za čas otvoríte priečinky vo svojich počítačoch aby ste si zaspomínali na uplynulé mesiace, roky, dôležité okamihy
Ja osobne fotografie milujem v akejkoľvek forme, no nakoľko som dosť zaťažená na materialistické veci, vždy mám väčšiu radosť z vyvolaných fotiek, z fotiek, ktoré si viem chytiť do ruky a kedykoľvek si ich znovu pozrieť vo fotoalbume

To sú hlavné dôvody, prečo mám tak rada tieto zhrnutia, či už mesačné alebo za uplynulý rok. 😊



JANUÁR

Presne 1.1.2016 som sa skalopevne rozhodla založiť tento blog, sama tomu neverím a do dnešného dňa som sa nerozhodla, či to bol dobrý alebo zlý krok, v každom prípade všetko najlepšie Nini's Photography. 😃
Prvé mesiace v roku bývajú pre mňa vždy ťažké, vo väčšine prípadov zleniviem zo sviatkom a do ničoho sa mi nechce, obzvlášť nie do učenia, čo by malo byť prvoradé, keď už je to skúškové obdobie. A inak tomu nebolo ani pred rokom.



FEBRUÁR

Druhý mesiac v roku, býva pre mňa ešte len taký rozbehový, tak ako zvieratká, aj ja som bola ešte v zimnom spánku, viac-menej izolovaná od okolitého sveta, nakoľko som sa snažila sústrediť svoje zmysli ešte na skúšky, pričom ľudia okolo mňa ich už mali dávno za sebou, Čo Vám budem hovoriť, som lenivý tvor. Uprostred mesiaca sa začal letný semester a opäť som padla do kolobehu škola <-> domov.


MAREC

Začiatkom marca som po druhý raz navštívila Prahu. Bola som šťastná. Konečne sa začalo otepľovať a dni sa taktiež začali predlžovať. Jednoducho milujem jar.




APRÍL

Slnečné dni v apríli ma nabíjali pozitívnou energiou. Veľa som fotila, či už v ateliéri, v záhrade alebo uprostred žltých polí. Bola som vo svojom živle, mohla som robiť, čo ma baví, Cítila som sa byť volná. 





MÁJ

V máji som sa po dlhom čase opäť snažila žiť zdravšie, začala som cvičiť, jesť ovocie a tak. Dlho mi to nevydržalo, keďže jedlo milujem a som pomerne lenivá. 😃 Bola som u očnej, kúpila som si nový objektív na foťák a opäť začalo skúškové.



JÚN

Začiatkom mesiaca som si dala urobiť blond ombré. Opäť som veľa fotila, túlala sa mestom, napchávala sa zmrzlinou a jedla. No a koncom mesiaca som konečne odovzdala ateliérovú tvorbu rodinného domu. 😃




JÚL

Júl ubehol veľmi rýchlo, no užívala som si volné dni. Chodili sme sa korčuľovať, len tak do mesta. Začala som si dávať ciele a plány čo chcem urobiť/dosiahnuť v ďalšom mesiaci. Skamarátila som sa so základnými funkciami Lightroom-u a koncom mesiaca som začala pracovať.



AUGUST

Bez fotenia si už ani neviem predstaviť svoj život, takže nebude prekvapením. keď opäť poviem že som v tomto mesiaci fotila. 😃 Oslávila som 22. narodeniny a kúpila som si nový foťák.




SEPTEMBER

Začiatok mesiaca bol prevažne oddychový, stred pracovný a koncom mesiaca mi začala škola. Tretí, predbakalársky ročník. Začiatkom mesiaca som opäť veľa fotila, bola som na Dni želaní a túlala sa večernou Bratislavou.





OKTÓBER

Október sa pre mňa niesol v duchu Bielej noci, na ktorú som sa tešila asi najviac. Dni sa začali skracovať, počasie ochladzovať takže ma to von ťahalo čím ďalej tým menej. Väčšinu času som trávila buď v škole alebo v robote.




NOVEMBER

V novembri som mala pocit, že nemám nič pod kontrolou. Všetko utekalo strašne rýchlo, nič som nestíhala a bola som viac-menej nešťastná, zničená a frustrovaná zo školy, z roboty aj zo seba samotnej. Potrebovala som niečo zmeniť.




DECEMBER

December sa niesol v podobnom duchu ako predošlý mesiac. Nevyspatosť a únava boli na dennom poriadku, nepamätám sa, že by som niekedy vypila viac kávy ako za tento mesiac. Čím ďalej, tým viac som bola znechutená zo školy, takmer nič ma tam nebavilo, ak nepočítam kreslenie, jedine ten predmet mi prinášal akú takú radosť. Koncom semestra som si konečne vydýchla, nedusili ma termíny a dokázala som sa uvoľniť a do nového roka vstúpiť s čistou hlavou.




Nemám síce nejako obzvlášť zaujímaví život, no aj napriek tomu dúfam, že sa Vám moje fotky a zhrnutie roku páčilo. A na záver by som Vám chcela, trošku neskôr ale predsa, popriať všetko dobré do nového roka a aby ste ho mali ešte krajší a lepší ako ten predchádzajúci. 😊

Nini ❤️📸


 INSTAGRAM | FACEBOOK | ASK

niniphotography128@gmail.com 



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Menovky