11/07/2016

Monthly throwback #9

Čaute! 😊

Akurát sedím v škole a mám cvičenie z konštrukcií pozemných stavieb, kým ostatní konzultujú, ja mám chvíľku čas a píšem Vám tento článok. Ako ste si už z názvu mohli všimnúť tak je to opäť mesačné zhrnutie, no tento raz zo septembra. Chcela by som dobehnúť svoju neaktivitu, preto je možné že v priebehu tohto mesiaca tu budete mat všetky zhrnutia za uplynulé mesiace, no nič nesľubujem ale budem sa snažiť. 😜

Začiatok septembra bol prevažne oddychový, stred pracovný a koncom mesiaca som bola nútena si opäť zvykať na školský systém, už tretí rok v poradí 😄. Našťastie Vám vysoká škola ponúka voľnosť a možnosť zariadiť si čas podľa seba, jediné čo Vás obmedzuje je Váš rozvrh.

Začiatkom mesiaca sa v Bratislave konala akcia s názvom Deň Želaní. Túto akciu som registrovala aj predošlé roky, no nikdy som si na ňu nevedela nájsť čas alebo som už v daný deň mala naplánované niečo iné. Tento rok sa mi to konečne podarilo a stálo to za to. Predovšetkým sa mi páči myšlienka danej akcie. Môžete si zakúpiť balóny v podobe bielej holubice alebo srdiečko a pustiť do neba svoje želania, pričom výťažok z predaných balónov ide ako každý rok na plnenie snov ťažko chorých detí. 😊

No a keďže stred mesiaca som strávila prevažne v robote a koncom mesiaca začal nový akademicky rok, opať som spadla do kolotoča povinností a nebolo veľmi kedy fotiť 😕. Dúfam teda že sa fotky budú páčiť a nezabudnite napísať nejaký milý komentár alebo sa pridať kčitateľom aby Vám neušiel žiadny nový článok 😊.



A na záver Vám prikladám gifká 😊


Nini ❤️📸



1 komentár:

Menovky