11/01/2016

Monthly throwback #8


Ahojte! 😊

Možno sa pýtate, prečo pridávam také zhrnutie fotiek z augusta, keď je november, nemalo by byť zhrnutie z októbra?? Správne, mali by byť fotky z októbra, no od začiatku akademického roka som sa v podstate ani nezastavila, takže pochopiteľne som nemala čas ani na spracovanie fotiek z augusta, čo ma mimochodom veľmi mrzí 😔. 
Na externom disku na mňa čakajú fotky z Bielej noci a samozrejme z uplynulých mesiacov, ktoré určite spracujem akonáhle budem mať chvíľku voľného času popri škole a robote, ako napríklad teraz 😊.




Mesačné zhrnutie fotiek som mala vždy rada, aj na ostatných blogoch, je to taký príjemný pohľad naspäť, čo sa udialo za uplynulý mesiac a vyvoláva to v človeku príjemné spomienky. My sa teda vrátime trošku do obdobia prázdnin a aspoň takýmto spôsobom si môžeme pripomenúť príjemné teplo v týchto chladných dňoch a následne sa pozrieme či sa mi podarilo splniť menšie-väčšie ciele na daný mesiac, ktoré som si stanovila začiatkom augusta. 😊

V auguste, presnejšie dvanásteho, som oslávila svoje 22 narodeniny (áno 22, nie 16 ako si väčšina ľudí myslí 😅 ). Vždy som si hovorila, že 21 rokov je taký ideál potom už budem len a len staršia, stále som toho názoru :D, čiže už iba starnem 🙁 fňuk.
Na narodeniny som sa obdarila novou zrkadlovkou po ktorej som už dlhšie pokukovala a snažila sa ňou fotiť čo najviac.
Od priateľa som dostala macro objektív na iPhone, keďže ten čo som mala bol kompatibilný iba s 5s a na 6s som potrebovala iný. Detailné zábery a miniatúry ma vždy fascinovali preto mi darček urobil radosť 😊. A napokon som dostala kvetinku, vždy som mu vyčítala, nech mi nekupuje len kytice ruží, áno sú krásne no po týždni z nich neostane nič 😄 a tak teda poslúchol a dostala som maličkú orchideu.😍

 
 

Keď ste sa prepracovali na záver článku tak Vám gratulujem 😄 a poďme sa teda pozrieť na ciele, ktoré som si stanovila 👉 klik a bližšie si ich rozoberme 😄

Lightroom ✔️
V auguste som sa konečne dostala ku knižke o Lightroom-e, ktorú som si kúpila asi rok dozadu a začala som sa v nej prehrabávať. Keďže boli prázdniny, neváhala som a jednotlivé postupy v knižke som začala aplikovať pri úprave svojich fotiek. Výsledok ma vždy milo prekvapil 😊.
Tento ciel považujem za splnený, no nie v plnej miere nakoľko ovládam len základne´ postupy 😄

Foťák ✔️
Približne počas Vianoc som si zaumienila, že chcem nový foťák, ktorý bude vedieť automaticky zaostrovať pri natáčaní videí a bude mať kvalitnejší výstup a tak som začala šetriť. Približne v máji som si kúpila nový, univerzálny objektív a v auguste som si urobila radosť novým foťákom.
Tento ciel považujem za splnený na 100%, (bodaj by nie 😄)

Pokémoni
Určite väčšina z Vás hru Pokémon GO pozná, počas leta bola celkom veľkým hitom, no postupne hra začala na popularite strácať, keď hráčom neprinášala žiadne prevratné novinky 😄 Či som chytila dosť pokémonov počas augusta? Úprimne Vám poviem, že neviem 😄

Dovolenka ✖️
Na dovolenke som koncom septembra nebola ale aspoň mi ostala výplata z augusta 😄


Plány na september pochopiteľne písať nebudem, kedže v kalendári nám svieti 1. november 😄, no pevne verím, že sa Vám príspevok páčil a dúfam, že sa čoskoro vidíme pri ďalšom 😊

Máte radi takéto zhrnutia fotiek? Aké ste mali prázdniny? Podarilo sa Vám splniť si sny a plány v danom mesiaci?


Nini ❤️📸


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Menovky