8/18/2016

Monthly throwback #7


Ahojte :)

Neviem či sa to zdá len mne, ale prázdninové dni utekajú čím ďalej tým rýchlejšie. Ani neviem kam sa podeli tie dni a už je august a ten ubehne ešte rýchlejšie, veď už polovicu mesiaca máme za sebou :(. A to som mala na leto kopu plánov :D




Aby tieto throwback-y neboli len o fotkách ale aj o nejakých dosiahnutých cieľoch rozhodla som sa, že si budem písať menšie aj väčšie plány a o mesiac sa vždy pozrieme na to, čo sa mi podarilo splniť a čo naopak nie. :)

V auguste, (aj keď už nejaké tie dni ubehli :D) by som chcela:

●• Naučiť sa upravovať fotky v Ligthroom-e na vyššej úrovni
●• Kúpiť si nový foťák
●•Tráviť voľný čas fotením a objavovaním nových miest
●• Chytiť veeeľa pokemonov :D
●• Zarobiť peniažky na neskoršiu dovolenku v septembri :)

Uvidíme ako sa mi podarí splniť tieto sny/ciele/plány nasledujúce dni a v septembri sa k nim opäť vrátime :)

Musím sa priznať, že ani neviem čo som celý júl robila, no mám pocit akoby mi prekĺzol pomedzi prsty ako piesok a tomu nasvädčuje aj žalostne málo fotiek ktoré mám, avšak dúfam, že aj napriek tomu sa Vám budú páčiť :)

A teraz sa poďme pozrieť na fotky, ktoré vznikli. Asi najviac hrdá som na fotku bleskov, keďže som musela prekonať svoj strach z búrok a postaviť sa za foťák. Dobre, nemusela som, ale chcela som nafotiť blesky, tak som nemala na výber. :D
Ďalej môžete vidieť fotky televíznej veže, potôčik pri hrádzi a nejaké poľné kvetinky, ktoré vznikli popri korčuľovaní, či venčení hafana.
Fotky pšenice, ktoré som fotila telefónom počas prechádzky so sestrou, nejaké to jedlo a na záver Pocahontas, because you are never too old for Disney movie!


Aké máte plány na august? Boli ste už niekde na dovolenke, alebo sa ešte len chystáte?

1 komentár:

Menovky