1/01/2016

Welcome

Ahojte :)

chcela by som Vás privítať na mojom blogu. Už dlhšiu dobu som zvažovala, či si blog založiť alebo nie, no napokon som sa tak stalo. Ta-dá tu ho máme :). Obsahom tohto blogu, budú predovšetkým fotky. Nakoľko fotenie ako také patrí medzi moje záluby a chcela by som sa so svojimi fotkami podeliť. Fotenie beriem len ako hobby, preto nečakajte super spracované fotky, nakoľko som level beginner a ešte sa len učím a hlavne experimentujem :).
Je možné že sa tu objavia aj nejaké duchaplné články, ktovie ako sa to časom vyvinie. :)
 Keďže tu máme nový rok, chcela by som Vám zaželať všetko dobré do nového roku, veľa zdravia, šťastia, lásky a hlavne aby ten rok 2016 za to stál :).

Majte sa pekne. :)





Hello :)

I would like to welcome you to my blog. For some time I considered whether to start a blog or not, but it finally happened. Ta-da here we go :). The contents of this blog will be mostly about photos. As the photo shoot as such is among my hobbies and I would like to share my photos with you :) . I take a photo shoot only as a hobby, so do not expect super processed photos, because I'm still a beginner and I have to learn a lot and especially i would like to experiment a lot :)
It is possible, that i will post some ingenious articles, who knows how it will be evolve over time. :)
  Since we have a new year, I would like to wish all the best, health, happiness, love, and especially enjoy the 2016 best as you can :)

Have a nice day. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Menovky